V období od března 2006 do února 2007 probíhala velká spotřebitelská soutěž "1000+1 zlatých cen" Zlatých stránek, které naše agentura navrhla a zrealizovala pro vydavatele Zlatých stránek Mediatel spol. s r. o. Soutěžilo se o rodinný luxusní zájezd na Kanárské ostrovy v ceně 200.000,- Kč, dva osobní automobily Nissan Note, 50 LCD televizorů Orava, 100 leteckých zájezdů na Kanárské ostrovy a 848 filmů na DVD.
Soutěž probíhala ve všech regionech České republiky mimo Moravskoslezského kraje a jejím cílem bylo zvednout odběr Zlatých stránek v ČR.
Kampaň k soutěži probíhala v tisku, rozhlase a formou street promo, které jsme realizovali ve všech větších městech České republiky, vždy v prostorách středních a velkých nákupních center.
V listopadu 2006 proběhlo veřejné předání hlavních cen v nákupním centru Metropole Zličín - Praha.
V únoru 2007 proběhlo veřejné předání hlavních cen v nákupním centru Šestka - Praha.